Politica de livrare


Livrarea se face prin curier rapid in 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii.
Costul dat de catre site la finalizarea comenzii este pur informativ si poate suferi modificari in functie de distanta pe care o aveti fata de un sediu principal al curierului cat si greutatea acestuia.
Acest termen poate fi depasit in situatii exceptionale, atunci cand gradul de incarcare al curierilor este foarte mare, cum ar fi perioadele de dinaintea Sarbatorilor (Paste, Craciun) sau in alte perioade foarte aglomerate (Black Friday).
De asemenea, acest termen poate fi depasit atunci cand exista situatii de urgenta care impun masuri suplimentare de siguranta si pot incetini fluxul normal de livrare (epidemie, pandemie, catastrofe naturale etc)
In momentul in care ati primit coletul de la curier, verificati integritatea coletului iar in situatia in care observati ca ambalajul este deteriorat(a fost desfacut in prealabil) verificati in prezenta curierului continutul coletului.
Orice probleme legate de integritatea coletului (colet spart, banda adeziva personalizata este rupta si inlocuita, etc.) ori de continutul coletului (produse lipsa, deteriorate, etc) va trebui sa le semnalati imediat pe procesul verbal de predare/primire al curierului si in prezenta curierului, in caz contrar societatea noastra nu este responsabila pentru integritatea produselor sau continutul coletului deoarece nu putem demara procedurile legale necesare intre societatea noastra si firma de curierat.
Pentru stabilirea condiţiilor de returnare a produsului, contactati-ne la adresa de e-mail din pagina de contact in care sa specificati motivul pentru care returnati produsul impreuna cu o poza a defectului vizibil.